26 december, 2009

Jullov


O helga jul, nu är det gott att bara vila litegrann.

Vi har gemensamt beslutat att kolla alla Harry Potter-filmer detta jullov. Gick ut skarpt med ettan igår kväll kl. 22. Cirka 45 minuter senare satt jag där och sov, som vanligt. Ridå!
Idag stack sambon ut i vimlet och köpte en HP-box med de fem första. Så ikväll, kanske.
Måste bara kolla Läckberg del II först. Sen är kl 22 igen. Piggare ikväll?

I julklapp fick jag filmen Coraline :) Det ska bli kul att se den nångång.

Impulsiv som jag är (härliga människa!) så köpte jag en mindre gitarr till mina söner. Med den listiga baktanken att jag skulle lira loss också. Med en bok med 500 ackord ska jag väl kunna spela nån låt till våren. Lägger väl ut mig på YouTube (hehe).
Apropå musik så är Noah numera Peter Jöback-frälst. Han såg och lyssnade på hans julkonsert på TV och nu är det den enda skiva han vill lyssna på. Söte. Peter och Noah.
O helga natt.

Inga kommentarer: