19 november, 2013

Deppigt värre

Vissa tycker att jag ska skriva något. Men jag känner mig lite tom och ödslig inuti. Inte alls så sprudlande som jag brukar göra. Ha. Ha. Ha.

Det kan ha något att göra med att inget verkar gå riktigt min väg just nu.
Men där kanske jag är otacksam?
Kanske jag bara behöver ett annat sätt att se. En annan synvinkel?

Bild sr.se
Ja, om man jämför med filippinernas befolkning och deras problem, men syrianerna och deras problem, med folket i Illinois problem och hbt-personerna i en stor del av världen samt alla fattiga, utnyttjade, misshandlade människor i världen så har jag det OFÖRSKÄMT BRA!
Kanske därför jag känner mig låg?
För att julen och dess groteska överflöd står för dörren?  När miljoner människor svälter och västvärlden äter sig sjuk, då mår jag fan illa.
Skänk lite jävla pengar till de som behöver det istället för att köpa mer prylar som ändå bara förgiftar dina barn och världen!

Nej, du får tänka och skriva själv. Jag har ingen lust just nu.
Dessutom håller jag på med en almanacka som måste bli färdig idag!
En julklapp till någon som verkligen behöver en!

Inga kommentarer: