05 november, 2015

Erbjudande!

Fick ett mail idag chefredaktören på tidningen Gård&Torp
Fin och trevlig tidning för mig som gärna bor i ett torp eller på en gård.
Jag fick ett nästan oemotståndligt erbjudande (an offer hard to resist)!

De har nu givit ut en specialtidning vid namn Bevara stilen och ville nu att jag skulle hoppa upp och jubla av lycka för att de så generöst erbjöd mig köpa deras tidning för endast 64.90 (d v s 65:-)!!!

Ordinarie pris om du orkar ta dig till affären: 69:-

Fattar du?! Du sparar 4 kronor (FYRA KRONOR!!!)

Vilket erbjudande, det är ju helt otroligt generöst!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen vad säger du, vilket helt enastående klipp du kan göra!
Det får du bara inte missa!
Hela 4 kr, inte illa!
Men du vet 1 krona hit eller dit spelar stor roll.
Det var så Ingvar Kamprad blev miljonär!
Hujedamej, säger jag bara!
Jag trodde då minst att de skulle erbjuda dej jobb dom illustratör på tidningen, eller åtminstone nåt i den dtilen! :)) / Eva