31 juli, 2009

Äntligen!

Jag har skickat in ansökan! Oj, det var i grevens minut, kan man lugnt säga...
Nu ska jag bara fixa en hemsida också, så är vi på banan sen. Eller...? Var det nåt mer jag skulle fixa? Jag försöker fixa och trixa allt möjligt mellan skriken som kallar på mig och förstör min koncentration. Skriken ljuder oftast "MAMMA! KOM HIT!".
Svårt att ignorera sådana ljuva ord.
(Ja, så var det dags: "Mamma, jag vill ha mera!" Värma choklad tar väl inte så många minuter, men är väldigt lätt att glömma, med risk för överkokning.)
Besökte skatteverket i förrgår och fick träffa en mycket trevlig dam. Hon var så rar och hjälpsam och inga problem fanns på himlen mer. Jag måste lära mig att inte ta allt så allvarligt och inte alltid vara så rätt och precis. Lite mer axelryckning ska jag lära mig!

Inga kommentarer: