07 april, 2010

Jag är så kleeen

Påsken gick förbi utan större väsen. En vin och godiskväll hos väninnan gjorde mig lite seg i kolan dagen efter (sällan dricker jag en flaska vin alldeles själv). Men sen, efter påsken. Typ i förrgår, då jävlar bröt eländet ut och allsköns bakterier hade letat sig in i mina tarmar. Illamåendet som tack och lov inte gick över i kräkningar, men inte långt ifrån. Och idag ooont i kroppen och trots solens värmande strålar frös jag mig ner i ett bad. Prisa Gud för badkar! Efter den uppvärmningen känner jag mig lite bättre.
Jag och alla andra i denna familj har varit hemma idag och mått spunk.
Jag undrar om farmor lade nåt gift i fläskfilén i söndags?
Den kvinnan vet man aldrig var man har.
Milo är väl den enda som inte mår dåligt, men inbillar sig att han vill gå ut nu, kl 22 på kvällen!
I don´t think so!
Nu är det snart dags att blo´a ner sig igen med veckans True Blood. Slurrp!
Och, jag har köpt en ny kamera! En Fujifilm Finepix F100. Och vet ej var kvittot är... När man för en gång skull köper något till förtaget så har man inte koll på papperen! Jeeesus!

Inga kommentarer: