01 december, 2011

Glad och nöjd


Oj, så små vi var!

Ah! Alla bilderna till julkalendern gjorda. Klämde till den sista inatt kl 01.00. (därmed inte sagt att jag kan gå in och ändra i dem lite då och då...). Nu skulle jag kunna nöja mig med att publicera en bild per dag och sitta nöjd med det. Men inte då!
Jag tyckte det blev lite trist med bara en bild så där rakt upp och ned, så jag skrev en litta vers till första bilden. Slängde in ett boktips också.
Jaha, så skapade jag mig lite extra researcharbete för resten av bilderna. En text och ett tips om en bok, film, musik eller nåt annat roligt. Bara utifrån min egen smak naturligtvis. Ofta ur min egen digra bok, film- och musiksamling, såklart!
Så nu har jag att göra ett tag till.

Men NU ska jag teckna en tomte: ett arbete jag har svårt för att komma igång med.
Ingen inspiration...

Inga kommentarer: