01 februari, 2012

Mustikon


Så här pigg såg Ulf ut 1984 efter en lååång resa i Indien och Pakistan)

Jobbar på ett visitkort till min bror i Göteborg.
Han ska öppna en antik och musikbutik i Majorna. På Älvsborgsgatan 24.
Där ska han jobba med Tommy, redan etablerad antikhandlare i Majorna,
och renovera/ sälja antikviteter samt skivor, skivor och skivor.
Min bror är mycket, MYCKET, musikkunnig OCH utbildad konservator minsann!
Den affären kommer att bli något extra, det kan jag lova!
(Jag kommer självfallet att kränga mina alster där också. Fattas bara annat!
)

Visitkortet kommer att bli något extra det också. Det är formgivet av min bror. Han har många strängar på sin lyra den mannen. Sa jag att han är en jäkel på att skriva sagor och att han dessutom är lärare också?!
Crazy...

Inga kommentarer: