23 maj, 2012

Oemotståndligt

Köpt lite böcker.
Kan inte motstå. 
Den första jag beställde var Wildwood. Halkade in på författarnas hemsida och blogg. De kom mer ju från Portland, Oregon! Ja, men där har ju jag bott. Då måste ju boken vara jättebra!


Väl inne på Amazon knackade jag in beställningen och upptäcker då en gammal beställning som jag aldrig slutfört. Tim Burton-boken. Och på Amazon är de väldigt generösa med tips om vad-andra-som-också-handlat-den-boken-har-köpt-för-böcker... och där hittade jag en bok som såg intressant ut. Och titeln lovar ju spännande läsning, inte sant? : ) Återstår att läsa och bedöma.


Ikväll är det dags för bokklubb igen. Denna gång har vi läst Korparna av Tomas Bannerhed. Fantastiskt språk, väldigt fina naturskildringar och en bra bok. Rekommenderas. Det får bli en fyra från mig.

Inga kommentarer: