20 juli, 2015

Att lära är att leva

Nu stundar nya tider.

Jag har börjat Instagramma och återuppväckt mitt Twitterkonto från 2009!
Köpte mig en Huawei (uttalas visst woawi) för att kunna swisha, typ.
Lite beige att behöva ge sambons mobilnummer till folk som vill betala till mig. Numera är jag alltså något mer självständig, och det känns ju bra såhär år 2015.
Instagram blir nog ett fortsatt promotande av NoahsArk.
Twitter ska bli ett utlopp (avlopp?) för eventuella tankar, och NoahsArk.
Just nu är det det absolut roligaste jag har ägnat mig åt på ett antal år.

Annars söker jag nu efter kurser i örtkunskap och aromaterapi.
Min släkt har bestått av folk som kan stämma blod, drömma sanndrömmar och ta bort vårtor och vi har t o m haft en kuckelgumma i släkten, så varför skulle inte jag fortsätta den traditionen?!
Mycket att lära sig, men intressant ska det bli.

Varför lever man, om inte för att lära?

Se där, en mening att lägga ut på twitter! 
En twitterfågel.

2 kommentarer:

Freja sa...

Jag gillar alla sociala medier, på IG har jag bara katter, på twitter politik och på facebook en salig röra av allt! IG har jag absolut mest följare av mina tre plattformar, katter funkar över hela världen...

Gunilla Byström sa...

Ja, men fasiken vilken tid allt tar! Speciellt innan man har fattat hur allt fungerar! Men, som sagt. Ju mer man lär desto längre lever man ; )
Och katter; funkar alltid!