13 juli, 2015

Ett menlöst inlägg

Det är nu jag skulle lägga upp en massa härliga bilder från lägret vi just kom hem från igår. Lägret anordnas av TSC-Sverige för barn och vuxna med Tuberös Skleros och deras anhöriga. 
Men, när jag kom hem och packade upp kunde jag inte hitta adaptern till mitt minneskort i kameran. Det konstiga är att jag inte hittade den i stugan vi bodde i heller. Så var är den? 
Ingen idé att leta längre, jag får helt enkelt köpa en ny.
Sen kommer några bilder.
Men ärligt talat har jag blivit riktigt dålig på att dokumentera mitt liv, både i bild och text. Kanske det är som någon sa, att det är viktigt att ha en bra kamera... och ha något att säga, kanske?
Samtidigt tycker jag att det är bara för mycket med "alla" som fotograferar HELA TIDEN. Kanske kan det vara en idé att försöka uppleva lite utan att ha en lins mellan sig själv och upplevelsen? 
Jaha, vad gick detta ut på nu då?
Bäst att låta alla göra som de vill, det är alltid bäst, så länge ingen skadar någon!

Och nu - tandborstning!

Inga kommentarer: