14 oktober, 2009

I´m back!

Tillbaka framför datorns surrande. Hela dagen gick åt på E4:an genom halva landet. Lite snö i Gävletrakten, kallt och blåsigt i södra Sverige. Smaklös fisk i Gränna och en kopp te väl hemma.
Har läst Amandas goda råd om portfoliobygge och ska kolla igenom min nybyggda imorgon och hoppas kunna säga "check" för varje punkt i to do-listan. På fredag första visning av Sprakfåles portfolio över en köpp kaffe me döpp.
Blir det pinsamt tyst vet jag vad som gäller. I.n.t.e. hänga läpp! På´t igen!

Apropå pinsamt tyst. Speed-dejting med Roger. Jag vet inte... Lyteskomik, är det roligt? Känns inte ens intressant att följa hans öden och äventyr. Too close for comfort, kanske? Jag kanske själv skulle sitta som ett fån vid en liknande situation? Det kommer jag aldrig, aldrig att få veta. Tack och lov.

Inga kommentarer: