28 oktober, 2009

Var dag har sin silverkant

Två portfoliovisningar. Två trevliga timmar. Alla mungipor uppåt. Med lätta steg går jag mot nästkommande visningar. Bl a ska jag till Almedahls! Måste bara knö in fler go-sees när jag ändå är i Kinna i några timmar.
Skulle åka och spana på ett ruckel idag, men min spanarpolare har inte kontaktat mig ännu. Själv har jag ringt å ringt men han har väl annat för sig...
Oookoncentrerat idag. Sambo hemma, ett barn med kompis hemma och så alla förberedelser för möten och ringa hit och kolla det och sms:a så att allt blir bra och så vidare, och så vidare.
It´s a never ending story, you know.

Kl. 14.10 ska vi ut på spaning! :)

4 kommentarer:

Helena sa...

Så spännande med Almedahls, minsann!
Ge dem vad de tål!

Gunilla Byström sa...

Jepp! Nu gällere att knåpa till llite fler riktiga mönster denna vecka, så di faller i farstun av lycka!

Amanda sa...

COOOLT. Impad. VILL SE!

Gunilla Byström sa...

Äsch, det är bara mina gamla sletna mönster använda i almanackor som jag ska göra om till förhoppningsvis intressanta grejer för Almedahls & co. De har ju inte sett något alls ännu, så här ropar jag inte hej förrän grisen sprattlar i säcken! Bara kul att få komma till, tycker jag! :)