19 mars, 2013

Oooaaaahhhh

Nä, jag vet inte riktigt hur det gick, förutom att på vissa svarade jag helknäppt...

Searching for Sixto Rodriguez (öh.. sugarman, kanske...)
Bordellmamman... Öh, Palme va?)
Milano istället för Rom (som jag trodde från början: Lazio)
Italien istället för Spanien (som jag borde ha hört på namnet: Manchengo)
Och ett långt spanskt namn som jag aldrig hört förut var naturligtvis den nye påvens namn (kom jag på när jag gick därifrån.


Det var fyrtio frågor att besvara på 10 minuter. Inga svarsalternativ. 
Näe, det var inte helt lätt om man säger så.
Så just nu hetsäter jag av uppdämd nervositet så här efteråt.

Man skulle helst ha 30 rätt av de 40 frågorna och det vete fan om jag lyckades med. Aaahhhh! Jag vill ju sitta där en dag!

3 kommentarer:

AnBr sa...

Asch då... vad är väl en bal på slottet? Och att bli nervös under press är väl helt mänskligt! Och Richard Sjöberg är ju ganska mesig som sagt...

Gunilla Byström sa...

Nervös? Icke! Men stressad : ) Och Rickard var ju inte där! Han ska jag träffa en annan gång... Han är väl trevlig? Tycker jag.
Jag tror inte matchen är över än. De kollar hur många rätt man hade och hör av sig om man passerade nålsögat. Det kan ta månader förmodligen.
Får jag inte gå på bal denna gång får det väl bli en annan gång ; )

Gunilla Byström sa...

Ja, det var frågor på papper alltså!