17 maj, 2011

Fynd?


Fyndade två burkar av denna skrynkelkräm för endast 65:-/st i helgen. Kändes bra. Jag har använt den jättelänge och den är skön. Om den har reducerat rynkor är jag mycket tveksam till, men nåt kladd måste man ju ha i ansiktet. Nåväl, för ett bra tag sedan, kanske i julas? hade jag inte råd att köpa ny burk.
Fick ta till det enda jag hade hemma: ACOs fotkräm! Och det gick ju lika bra det : ) Kan inte se att mitt ansikte börjar bli längre eller att jag börjar anta Ingvar Carlssons nuna.
Allt OK; om inte så chict eller sensuellt...
Men så hittade jag ju de här för halva priset och slog till direkt.
Smorde in mitt törstande ansikte. Idag, tre dagar senare är jag så svullen runt ögonen och knölig i ansiktet att jag måste lägga mig en stund känner jag. Det spänner i huden och ögonen rinner. Och så börjar det klia på halsen också.
Reaktionen började redan efter någon timme i lördags; det kändes som om jag skulle få ett munsår på hakan... Återstår att se hur länge jag ska se ut som en uppsvullen babian i ansiktet.

I somras åt jag MSM (svavel); det gav samma reaktion, men då var det tydligen cortison som lämnade min kropp
. Det kan ju vara en "efterreaktion" på den behandlingen, men något måste ju ha utlöst den.
Ja, det är spännande nästan jämt.

Inga kommentarer: