02 december, 2012

1 advent

Vill du hänga med på en adventskalender så får du klicka in dig på min illustrationsblogg.
Har inte förberett mig i år så det ska bli spännande att se om jag lyckas få till någon bild varje dag. Och det får mig att betänka att jag ska börja med nästa års almanacka och julkalender typ NU. Så har jag det gjort. 
De almanackor jag läser för Burde Almanacksförlag gäller för 2014. Jag tror säkert att 2015 dyker upp snart i en brevlåda nära mig. Det är ju man måste jobba!
Här går ett ljus upp för Sprakfålen
Ute snöar det! Första riktiga snövädret kommer så lämpligt till första advent. Lyckan slår klackarna i taket och ute jobbar sonen på att skotta bort all snö. Det leendet av inre lycka och harmoni känns gott att se : )
Det ska snöa hela veckan, så hej vad bra det blir! 

Inga kommentarer: