04 december, 2012

Happy fingers

Fick en "craving" förra veckan. Fingerklocka! Jag måste ha en fingerklocka! 
Jag aldrig använder vanlig klocka nuförtiden (man behöver ingen där jag sitter...) men en fin fingerklocka skulle ju sitta fint.
Sökte nätet utan att hitta någon. De flesta är fullproppade med bling-bling och det vill jag inte ha.
I Las Vegas gjorde jag misstaget att köpa en guld(färgad)klocka med bling på. Nä, den använde jag nog aldrig. Kändes liksom lite malplacé när jag inte längre befann mig i Las Vegas...
Men kolla vad jag hittade i söndags! På Glitter. Där fanns det några stycken utan bling på. Och den röda får man lyfta på locket för att kolla tiden. 
Oh, så spännande!

Det dumma med fingerklockor är att jag, mitt dumma nöt, glömmer vad jag har på fingret när jag tvättar händerna... Jag lade precis en klocka på tork...

3 kommentarer:

AnBr sa...

Den röda var fantastiskt fin!! På Glitter sa du?? Kanske måste ta ett besök..

Gunilla Byström sa...

Ja, och det finns en svart likadan! Jag tipsade A om att den skulle bli fin som julklapp : )
Till mina korvfingrar var de lite tajta men efter en natt uppträdda/uttänjda på en Lypsyl känns de bättre ; )

AnBr sa...

Haha... Lypsyl funkar till mycket alltså.. tyvärr har jag också korvfingrar så får väl testa först...