09 november, 2010

Yrsnö

Tala inte om för mig hur hårt du arbetar. Visa mig hur mycket du får gjort.

James Ling


Ett sånt slarv! Fredagen försvann i ett töcken. Höstlov kan förstöra de flesta rutiner. Och nu skriker IKEA efter mina tjänster, så vad kan man göra? Jobba på!!!
Utanför yr snöflingor och ett oväder hotar tydligen landet, så det blir nog ingen tripp till det blågula varuhuset idag. Bonn-Åsa har bara sommardäck på jeepen, så då ligger vi nog lågt till vinterdäcken är på eller snön har regnat bort.

3 kommentarer:

Helena sa...

Jaa, lite upprörd är jag nog! Du prioriterar inte bloggen, vafalls?
Såg precis på nyheterna att vi ev. ska få mycket snö i natt i Hälsingland, men det är nog bortplogat när jag åker hem från jobbet efter nio i morgon bitti. Men som sagt, Åsa får nog lägga om till vinterdäck innan ni ger er ut på några längre turer. Take care!

Amanda sa...

Gött!
Kan du prata lite mer om dina uppdrag för The big I?
Låter ju skitspännande! Hur "funkar" det?

Gunilla Byström sa...

Jag återkommer om the big I.
IKEA stod kvar och vädret var inte värre än en regnig sommardag.
Mötte en oändlig ström med bilar på väg till Huseby julmarknad, typ Sveriges största. Fattar inte riktigt. För sju-åtta år sen var den inte så imponerande... Men nu tillhör den visst Europas top five!