28 september, 2016

Speleologi

Grottan av NoahsArk
När man har jobbat intensivt med en bild och ögonen håller på att ruttna på en, då är det bra att slinka emellan med en annan bild. När man sedan är färdig med den bilden går man tillbaka till den första; upptäcker eventuella fel, ändrar lite och får sedan anse sig färdig med affischen till Kulturnatten!
Ja, det är alltså inte den ni ser ovan. Det är ju bilden "jag rensade ögonen med". Papper och färg, som vanligt. 
Jag är glad att jag har så många foton av Noahs papper, för numera är det inte många penseldrag han gör : (
Men jag visste ju att den dagen skulle komma, så jag var förberedd.
Men jag saknar min vän som satt bredvid mig varje kväll.
Nåväl, en vacker dag kanske han kommer tillbaka...

Nu ska det skickas ut pressmeddelanden och ståhej.
Och ett kort på oss två?! Hur ska det gå till???
Ett fint magnetfoto finns på kylskåpet. Jag gillar verkligen inte kostnaden för klassfotografier etc., men i år kunde jag köpa ett magnetkort och en anteckningsbok med Noah på för endast 160:-. Så lagom!
Kan jag kanske fotoshoppa ihop ett gruppfoto? Säkert...

Och vips blev det en höstdag!
Regn och blåst minsann. Men herregu´, sommar fram till 27 september! Jag klagar inte. Det finns ju bussar.

Inga kommentarer: