31 januari, 2011

Nyfiken på...

En liten lista är alltid välkommen på min blogg!
Perny , TUTT , och Amanda , tyckte också det var roligt.

Mina svar:
TA UPP NÄRMASTE BOK, SLÅ UPP SIDAN 18, RAD 4. VAD STÅR DET DÄR:
"Våra kroniska sjukdomar har i viss utsträckning funnits mycket länge, i..."

VAD VAR DET SENASTE DU SÅG PÅ TV:
Sherlock Holmes, del 1

BORTSETT FRÅN DATORN, VAD HÖR DU PÅ JUST NU:
Fräset från köttfärs på spisen, diskmaskinen, fläkten, knarr i trappen.

NÄR VAR DU SENAST UTOMHUS OCH VAD GJORDE DU DÅ?
Kl 15-15.45 pip. Hämtade Noah och hämtade ett paket på St1. Tog en sväng genom skogen på vägen hem.

VAD HAR DU PÅ DIG?
Svarta kalasbyxor, svart vridskrynklad linnekjol, svart tunika, svart linnetröja samt nyblekt hår (typ, polack)

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Änglagård-Tredje gången gillt

SKULLE DU ÖVERVÄGA ATT FLYTTA UTOMLANDS?
Absolut! Om jag hade en massa pengar så jag kunde bo var jag ville, skulle jag gärna bo utomlands. För att prova på ett nära-utomlandsboende skulle jag gärna bo i någon av Sveriges grannländer och lära mig hur olika, men ändå lika, vi är.

Inga kommentarer: