13 januari, 2011

Radioreklam



Dååålig radioreklam som stör mig på morgnarna är den nya reklamen för IKEA; nån eländig robotröst som häver ur sig nåt ointressant om rea på IKEA. För att inte tala om den erbarmliga reklamen för IKEAs restaurangmat och vad den kostar (inte fyra kistor med ädelstenar utan 25:-). Suck, så dåååligt. Elgigantens senaste med "folk som klättrar över hustak och går genom väggar", för att komma till deras rea är också riktigt dålig.
Jag genomlider detta varje morgon då jag lyssnar på Adam, Gry och Anders på MixMegapol.
Kl 10 stänger jag av för då kommer en kvinna jag inte heller uppskattar till fullo, även om hon har tonat ner sig en aning, inga namn nämnda. Hon har ALLTID haft en kaosmorgon eller har gjort bort sig eller skadat sig. För att inte tala om den halvkassa musiken som erbjuds.
Nä nu får jag nog ta och stänga igen käften och sluta gnälla.
Jag är humörstörd av en annan sak och låter nu denna störning gå ut över andra.
Tja, så kan det gå.

Inga kommentarer: