02 oktober, 2016

Premiär

Igår avseglade Varje våg på sin seglats över Oceanen.
Premiärkväll!
Härlig kväll!
Allt gick som på vågor, lätt och elegant. 
Jag fick supporta vid ett tillfälle och då var det bara lite nerver som spökade.
Inget som märktes för övrigt.
Så, nu är jag inte sufflör längre, nu får de segla vidare själva.
Här är recensionen som skrevs av den lokala tidningen som satt precis bakom mig och knäppte med pennan ; ) Mycket bra!
Briggen Charlotta
Jag som alltid är ute i sista sekund lyckades skriva ut några lappar och skriva en inte alls fyndig text som tack för samarbetet (jag hade ju kunnat skriva Lycka till på seglatsen! eller Må briggen Charlotta segla stolt!) Men närå - och ingen blomma eller nåt. Men till nästa gång om den kommer, ska jag lyckas bättre.
Jag tror de var nöjda med min sufflering - de sa det i alla fall : )
Vilka rara människor!

Inga kommentarer: