16 april, 2014

Hundproblem

Idag kunde jag ha suttit på en bänk och tittat på solen hela dagen om det inte var så satans kallt i luften och vattnet i ett fat hade frusit till is och jag hade jobb att göra inomhus och där var det nästan kallare än ute så jag har frusit idag och nu är min fina katt bortsprungen också på grund av den där jävla grannhunden som slet sig och jagade milo och som till slut fick tag i honom och jag vet inte om milo är sönderbiten eller bara rädd (för jag fick gå emellan och slita dem från varandra) men nu är han i alla fall borta så tack så jävla mycket du satanshund!

Dagens citat:"Du tror att hundar inte kommer till himlen? 
Jag kan tala om för dig att de kommer dit långt före någon av oss."
Robert Louis Stevenson.

Och ju förr dess hellre vad det anbelangar grannens satanshund.

Dagens gilla: Ost! Äter aldrig ost annars, då pajar magen, men idag stod det en Västerbotten på skärbrädan och ja, det smakade gott.

Inga kommentarer: