21 maj, 2014

Nääee...

Är jag besviken eller BESVIKEN?
Det senare är jag rädd.
Hämtade ut skopar nummer två från Zalando, stl 38, som endast skulle vara 0,5 cm större. Men säkert!? Snarare 5 cm större känns det som. Och ser ut som stl 39. Oerhört irriterande. Alldeles för stora!
Och några 37,5 finns minsann inte.
Vad göra?

Returnera och låta köpet gå tillbaka! 
Sommarens finaste skor kan inte bli mina.
Det är ju så man kan bli glödhet och rosenrasande!
Men vet du, jag orkar inte. Det är alldeles för varmt för det idag och nu ska jag cykla och hämta sonen, så här gäller det att hålla sig kall i sinnet.
Snabbt går det!
Senare ikväll ska Johan (B) i Lund (kommer ni ihåg låten Johan B Lund?) ringa mig och diskutera sonens epilepsi. Från att ha haft nattliga kramper sa det bara swish och nu kommer kramperna på dagtid istället, vilket är värdelöst. Igårkväll hamnade han under en köksstol på golvet i en eländig kramp. Så hemskt, han kan bara ligga där han hamnar och hoppas att det går över.
Då är det bra mycket bättre att ligga i sin säng.

2 kommentarer:

Freja sa...

Jag har så knäppa fötter att jag inte kan beställa på nätet. Jag måste prova, prova och prova. Miljoner par för att hitta ett enda jag kan ha. Oftast inte alls de jag helst skulle köpa...

Gunilla Byström sa...

Där har vi en gemensam nämnare : )
Har ett ytterst begränat antal skor, och tror inte jag lyckats köpa skor på nätet någonsin: inte denna gången heller...