13 maj, 2014

Resdag

Framme. Resan gick utmärkt trots svår magvärk. Tror det beror på ost. Jag ska inte äta ost. Men jag kan inte förstå varför jag ska behöva vänta i en hel timme i Alvesta, när det går ett tåg till Sthlm precis när vi slirar in på perrongen. Irriterande!
När jag kom fram fick jag tacogratäng (med massor av ost!) till tacochips med ostsmak. Som gjort för en betongmage. Men rosévinet ska väl rätta till det : )
Skönt att vara i Järvsö igen och diskutera livets väsentligheter.
Sverigedemokrater, HBTQ och annat skoj.
Rätten att säga vad man vill.
T o m Åkessons vidrga pack borde få prata utan att bli avbrutna av bu-rop. 
Ja, jag tycker det, trots att jag AVSKYR det han säger.
Risken finns att han får sympatiröster och DET vill jag såklart inte.

Inget citat idag. Jag dricker vin.

Dagens gilla: Rosévin

Inga kommentarer: