09 juni, 2014

Textil glädje

Värmen är besvärande...
Hjärnan kokar.
Som om den inte var kokt redan innan...

Glädjande besked! Och inte en sekund för tidigt!

Handdukar med mina fåglar ska vävas upp av Ekelunden Linneväveri : )

Och om jag är riktigt optimistisk i min tolkning så kan jag så småningom titulera "mig" Kunglig Hovleverantör!
Eftersom de är det, så blir väl jag, per automatik, det också? 
Jo, men det tycker jag låter rimligt.
Tror att detta är ett av mönstren.
Undrar just vilken av kungligheterna som kommer att torka sig på den...?

Dagens citat:"Pride and conceit were the original sins of man". 
Bruce Barton
Dagens gilla: LiWi Kontorstjänst. En redig kvinna!

3 kommentarer:

Freja sa...

Så kul! Klart du är hovleverantör! Det gäller att ta sin del av kunglig glans när en kan, vi betalar ju faktiskt för det! Själv hävdar jag med bestämdhet att vår gräsmatta är kunglig... Eftersom min svåger är den som gett oss råd hur vi ska göra med den och hans företag nu är de som lägger gräset på Friends arena och det är nationalarenan... Betydligt mer långsökt än din koppling, så kan jag så kan du! ;-)

AnBr sa...

FANTASTISKT KUL!!!! och välförtjänt!! Får du träffa Bernadotterna nu då lyllos du....? :-)

Gunilla Byström sa...

Ja, jag är SÄKER på att Victoria kommer att tacka mig personligen den dag hon har torkat händerna på denna handduk!

Och för dig Ninni måste det kännas extra roligt. Att känna en kunglig hovleverantör : ) Kanske jag ska se om du kan få följa med till slottet när jag ska dit?